Septembrie 2022: Noutăți din Social Media despre care ar trebui să știi
Cum să începem mai degrabă, dacă nu cu un exercițiu de gândire laterală (cu soluția la final)? –> John câștigă cursa din nou, dar el nu primește niciodată trofeul prețuit! De ce?
După furtuna de creiere este momentul să ne întoarcem la scopul inițial: știrile din Social Media din ultima perioadă (și sunt câteva strânse):
Meta
- Adaugă instrumente care automatizează procesul de creare a reclamelor. Campaniile „Advantage+ Shopping” elimină pașii manuali din procesul de creare al ad-urilor și ajută marketerii să observe mai rapid ce reclame funcționează cel mai bine;
- Va permite utilizatorilor să posteze NFT-urile atât pe Facebook, cât și pe Instagram;
- Avem și câteva noi funcționalități pentru Reels (Facebook și Instagram): noi analize, adăugarea stickerului „Ad Yours” și clipuri Reels create automat;
- Este în teste opțiunea de back up pentru conversațiile criptate E2E pe Messenger. Mesajele vor fi stocate pe un server criptat, accesibil doar prin PIN sau generator de coduri;
- BlenderBot 3 se lansează în SUA – un bot avansat, capabil să-și îmbunătățească abilitățile și siguranța prin conversații naturale și feedback din partea utilizatorilor.
TikTok
- Lansează o nouă opțiune care îți va permite să distribui Povestea TikTok pe rețelele sociale rivale, precum Instagram sau Facebook. Pentru moment, opțiunea este disponibilă doar pentru un număr limitat de utilizatori;
- Testează tab-ul „Nearby”, creat pentru a afișa utilizatorilor conținut local. Userii care au acces la noul update vor vedea tab-ul lângă „Following” și „For You”;
- Vor fi adăuga „Shopping Ads”, o nouă soluție comercială, concepută pentru a transforma produsele în experiențe TikTok pe care utilizatorii se vor grăbi să le cumpere;
- Încearcă să le ofere utilizatorilor mai multe informații despre modul în care datele lor personale sunt folosite pentru afișarea reclamelor în aplicație. Astfel, adaugă panoul „About this ad”, în care prezintă criteriile de targetare folosite în reclame;
- A lansat „Instant Page”, opțiune care le permite brandurilor să conecteze reclamelor lor la un landing page în platformă, iar acum îți spune cum te ajută să crești performanța campaniilor;
- Testează o nouă funcționalitate – „Centru de comenzi”, care ține evidența tuturor produselor pe care le-ai achiziționat din aplicație, la care te-ai uitat sau de care ai putea fi interesat;
- Ticketmaster și TikTok încheie un parteneriat pentru a lansa o funcție în aplicație care le permite utilizatorilor să descopere evenimente și să cumpere bilete, direct din aplicația TikTok. Sursa: tcrn.ch/3SBd7XQ
YouTube & Google
- YouTube permite creatorilor de conținut să vadă la ce alte videoclipuri se uită audiența lor;
- Platforma încearcă să ușureze promovarea conținutului, adăugând tab-ul „Promotions” în YouTube Studio;
- Adaugă o nouă modalitate prin care utilizatorii pot răspunde la întrebările spectatorilor – noul „comment sticker” pentru YouTube Shorts. În plus, platforma testează modul în care conținutul este recomandat sau nu de către algoritmi;
- Google anunță că toți utilizatorii Display & Video 360 își vor putea extinde acum campaniile digitale în afara casei, inclusiv pe ecrane din locuri publice, precum stadioane, aeroporturi, stații de autobuz etc.
- Își actualizează setările privind conținutul sensibil pentru utilizatorii cu vârsta mai mică de 16 ani. Aceștia vor fi plasați în categoria cu cea mai restrictivă expunere la conținut sensibil, cu opțiunea de a modifica manual setarea;
- Orice video postezi pe Instagram și este mai scurt de 15 minute, va fi postat ca Reel;
- În curând vei putea programa postările pe Instagram, direct din aplicație – inclusiv Reel-urile și Story-urile;
-
Poți crea, optimiza și programa Reel-uri de până la 60 de secunde din Meta Creator Studio.
- Lansează opțiunea „Close Friends”, care îți va permite să distribui un tweet doar către anumiți utilizatori;
- Acum, orice business din întreaga lume își poate adăuga locația în profilul Twitter, pentru a ajuta clienții să găsească adresa și să ia legătura mai rapid;
-
Testează „Tweet Tiles”, un nou format pentru postările de tip link, cu imagini mai mari, fonturi de mărime variabilă și CTA-uri evidențiate.
Today we’re beginning to test Tweet Tiles with @nytimes, @wsj and @guardian. Tweet Tiles will let developers extend the Tweet experience and will pave future innovation for our @TwitterDev developer community🚀 https://t.co/LDyExFq4b1 pic.twitter.com/mKeU87jNIv
— Amir Shevat (@ashevat) August 25, 2022
Diverse
- După ce a testat opțiunea de a înregistra podcasturi direct în app, Spotify încearcă acum o nouă funcție audio în Vietnam, concepută pentru a încuraja utilizatorii să înregistreze reacții vocale la playlist-uri;
- Pinterest încearcă să ajute comercianții Shopify să-și maximizeze vânzările, simplificând procesul de conversie;
- Creatorii Pinterest pot adăuga acum link către Pinterest Board-urile lor în Idea Pins, prin intermediul unui sticker link;
- Clubhouse vine cu o nouă abordare a întâlnirilor din aplicație, adăugând „Houses” – camere audio private, la care utilizatorii pot participa în baza unei invitații;
- Aplicația WhatsApp e disponibilă acum și în magazinul Windows și îți oferă o nouă modalitate de a te conecta la chat-urile din app prin intermediul computerului;
- WhatsApp lansează câteva noi funcționalități de confidențialitate, printre care: opțiunea de a părăsi un grup fără a afișa acest lucru tuturor membrilor, posibilitatea de a selecta cine poate vedea atunci când ești online și opțiunea de a bloca screenshot-urile;
- LinkedIn adaugă câteva noi instrumente care te vor ajuta să creezi conținut în platformă. Printre ele se numără: opțiunea de a adăuga un link funcțional peste imagini sau videoclipuri, opțiunea de a folosi șabloane sau de a posta imagini sub formă de carusel;
- LinkedIn adaugă o altă modalitate de a genera trafic extern, cu un nou sticker link, pe care îl poți adăuga pe imaginile din postări, plasându-l oriunde.
Soluția problemei de gândire laterală: John este un cal. În cursele de cai, doar proprietarul calului și jocheul primesc premii, în timp ce calul primește felicitări și dragoste.
Nu uita să te abonezi la newsletterul lunar și să ne dai follow pe Instagram, unde publicăm știrile săptămânale și multe alte informații prețioase.