Noiembrie 2021: Noutăți din Social Media despre care ar trebui să știi

Pentru cei interesați de Social Media și Digital Marketing: a sosit acel moment când ne documentăm cu privire la știrile din domeniu, de care să ținem cont în viitor și suntem tot mai aproape de finalul acestui an interesant.

Mai mult de atât, pentru că este la modă să ne dezvoltăm gândirea laterală, iată un exercițiu (al cărui răspuns potențial este la finalul acestui articol): Un bărbat locuiește într-un apartment situat la ultimul etaj al clădirii. În fiecare dimineață el ia liftul până la parter, dar când se întoarce acasă nu poate merge cu liftul decât până la etajele de la mijlocul clădirii și trebuie să urce pe scări restul de drum, dacă afară nu plouă. Cum este posibil?

1. Instagram s-a pus pe treabă și a lansat noi opțiuni:

„Collabs” – o opțiune care permite utilizatorilor să aibă un co-autor pentru postările din Feed sau Reels;

– Parteneriate pentru conținut branduit – o opțiune care ajută creatorii de conținut să colaboreze cu brandurile direct în aplicație. Detalii aici: bit.ly/3Ch0VTR

– Poți posta imagini de pe versiunea desktop a Instagram;

– Live-urile vor putea fi programate cu până la 90 de zile în avans, iar urmăritorii vor putea seta un reminder cu privire la data evenimentului. Detalii aici;

videoclipurile IGTV și cele din Feed vor fi combinate într-un singur format, numit „Instagram Video”. În plus, introduc mai multe opțiuni pentru a facilita crearea și descoperirea clipurilor;

– este testat un nou tip de alertă care va oferi utilizatorilor informații despre problemele tehnice în curs. Mai mult, există și  „Starea contului”, care vă ajută cu detalii despre ce puteți posta sau ce puteți face dacă postarea contravine regulilor platformei. Detalii aici.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Instagram’s @Creators (@creators)

2. Clubhouse lansează:

– pinned links – utilizatorii vor putea evidenția orice adresă URL în partea de sus a afișajului sălii. Sursa: bit.ly/3jEepSe

– opțiunea de Search, Clipuri (posibilitatea de a înregistra câteva secunde dintr-un room și a le trimite către prieteni din platformele de socializare) sau Replay. Detalii, aici: bit.ly/3DfxGk6

3. Noi instrumente Facebook pentru IMM-uri

Facebook anunță lansarea unor noi instrumente pentru IMM-uri, inclusiv apeluri video & audio direct din Facebook Messenger, cât și o nouă opțiune pentru programări în platformă. Sursa: bit.ly/3Ej5RYI

4. Facebook Audio Hub

Facebook extinde accesul utilizatorilor la camerele audio live din aplicație și adaugă o filă nouă, dedicată conținutului audio. Astfel, platforma pune bazele unui Audio hub, unde utilizatorii pot asculta podcast-uri, participa la sesiuni audio live sau asculta video-uri de scurtă durată.

5. Reclame în comentarii pe Twitter

Twitter își extinde opțiunile de poziționare a reclamelor din platformă, orientându-se către secțiunea de comentarii. Practic, noile reclame vor fi afișate printre primele replay-uri, „chiar acolo unde se întâmplă conversația”, conform anunțului Twitter.

 

6. Noi opțiuni pentru Live-uri pe TikTok

Live-urile devin din ce în ce mai populare, așa că TikTok a adăugat o nouă opțiune, menită să ofere mai mult control creatorilor de conținut – dezactivarea comentariilor pe o perioadă limitată sau pe întreaga durată a livestream-ului.

7. Discuții de grup pe Facebook și Instagram

Facebook anunță o serie de noi funcționalități pentru Messenger și Instagram Direct. Acum, utilizatorii vor putea participa la discuții de grup între cele două aplicații, crea sondaje în Instagram DM sau pot vedea dacă un alt utilizator scrie în același timp.

8. Noua denumire a Facebook Inc.

Începând cu 1 decembrie, numele companiei Facebook se va schimba în Meta. Într-un comunicat de presă, compania a declarat că va tranzacţiona la Bursa de Valori New York noua sa denumire începând cu 1 decembrie. Mai multe informații aici.

9. Noi opțiuni de căutare YouTube

YouTube adaugă „capitolele automate” ca element de căutare a video-urilor. Practic, atunci când funcționalitatea este activată, YouTube poate evidenția anumite segmente din video ca răspuns la căutări, oferind utilizatorilor potriviri mai specifice.

10. LinkedIN se retrage din China

LinkedIN anunță retragerea de pe piața din China, în urma presiunilor din partea statului de a deține controlul asupra activității online. În 2014, LinkedIn se lansase în China cu o versiune diferită a platformei, construită în conformitate cu restricțiile locale.

11. Actualizări Facebook pentru estimările de Reach

Facebook anunță schimbarea modului în care afișează numărul estimat de persoane la care o postare promovată poate ajunge, trecând de la o estimare specifică, la una puțin mai generală.

12. Share-uri rapide pe Facebook Groups

Facebook testează o nouă opțiune prin care permite partajarea unei postări în mai multe Grupuri Facebook simultan. Astfel, utilizatorii Facebook vor putea împărtăși postările lor în mai multe grupuri, mai des. Sursa: bit.ly/3DcZrtD

13. Noi opțiuni de subtitrare pe YouTube 

YouTube adaugă noi opțiuni de subtitrare, inclusiv subtitrări automate pentru stream-urile live în limba engleză, traducerea subtitrărilor pe mobil sau căutarea unor anumite segmente din video pe baza textului subtitrării.

14. Google integrează Search Console în Google Analytics 

Google integrează platforma Search Console în Google Analytics, pentru a ajuta specialiștii în marketing să înțeleagă mai bine performanțele website-urilor. Cu noua integrare<, utilizatorii vor putea înțelege care este rolul căutării organice în direcționarea traficului, în raport cu alte canale de marketing. Mai multe detalii aici.

Acestea fiind spuse, îți doresc spor la treabă în campaniile de toamnă și să ne auzim cu bine în Newsletter-ul nostru lunar la care sper că te-ai abonat.


Răspunsul intrebării de la inceputul articolului: Bărbatul este foarte scund. Nu poate ajunge la butoanele liftului pentru etajele superioare, de aceea urcă pe scări. Dacă plouă, apasă pe butoanele de sus cu umbrela.

Join to newsletter.

Subscribe to our Digital Marketing
Monthly Newsletter. We never send spam.

Talk with us.

What’s next for your brand?
We’re here to help you achieve it.