Martie 2022: Noutăți din Social Media despre care ar trebui să știi

Acestea erau clipele când trebuia să vestim primăvara, să ne înconjurăm de ghiocei și mărțișoare, dar cine mai poate în aceste vremuri tulburi?! Așadar, să trecem direct la noutățile din digital:

1. Meta lansează Facebook Reels în peste 150 de țări

Reels este formatul cu cea mai rapidă creștere pe Facebook și Instagram. Astfel, Meta s-a concentrat pe lansarea Facebook Reels în peste 150 de țări, alături de noi opțiuni de monetizare a conținutului, opțiunea „Remix”, opțiunea de a distribui Reels în Povestea Facebook și altele. Sursa: bit.ly/3syA42Q

Facebook Reels in Groups

2.  TikTok prelungește durata videoclipurilor

TikTok publică un nou raport despre tendințele și schimbările privind utilizatorii, pentru a ajuta specialiștii în marketing să-și maximizeze performanța în aplicație. Sursa: bit.ly/3poOH7e În plus, TikTok confirmă că toți utilizatorii vor putea încărca în curând videoclipuri de 10 minute pe platformă – o durată mult mai mare decât în prezent: bit.ly/3KaXHop

3. Instagram închide aplicația IGTV

Instagram anunță că în curând va închide aplicația IGTV, eliminând în același timp și opțiunea de video in-stream. Sursa: bit.ly/3IBmgKD

4. Mai multe aprecieri, mai puține mesaje

Instagram adaugă opțiunea de a aprecia Poveștile utilizatorilor, fără a trimite mesaje private. Aprecierile sunt afișate în dreptul persoanelor, în lista de vizualizări a poveștii respective. Sursa: bit.ly/3JLPBCw

5. LinkedIn adaugă noi elemente

LinkedIn adaugă elemente noi în Pagina de Servicii, permițând astfel liberilor profesioniști și IMM-urilor să enumere în profilul lor serviciile pe care le pot oferi. De asemenea, utilizatorii pot fi găsiți pe baza acestor servicii în rezultatele căutărilor din platformă. Sursa: bit.ly/3t1jrvZ

6. Cum influențează TikTok comportamentul de achiziție?

TikTok publică un raport care oferă noi perspective asupra rolului pe care îl joacă platforma în evoluția călătoriei consumatorului și a modului în care clipurile TikTok pot schimba felul în care mărcile și consumatorii interacționează. Sursa: bit.ly/3sI4QFx

7. Instagram adaugă noi opțiuni

Instagram adaugă posibilitatea de a șterge sau arhiva simultan mai multe postări, povești, IGTV și Reels, împreună cu alte funcționalități pentru controlul contului. Sursa: bit.ly/3rNSjkH

8. Google adaugă noi opțiuni în campaniile CTV

Google adaugă o nouă opțiune, care permite marketerilor să controleze frecvența de expunere a utilizatorilor la mesajele publicitare din campaniile CTV. Această funcționalitate permite o expunere mai largă la un cost mai mic, reducând în același timp și riscul de a declanșa oboseala publicitară. Sursa: bit.ly/3Be6eDO

9. Instagram testează o nouă opțiune

Instagram testează o nouă opțiune, care le va permite utilizatorilor să convertească story-urile din Highlights în videoclipuri Reels. Procesul îți va permite apoi să sincronizezi video-ul cu melodia potrivită, oferind o nouă modalitate de a crea conținut Reels. Sursa: bit.ly/3Jcp297

10. ANPC e pe WhatsApp

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) pune la dispoziţia publicului un număr special de telefon, 0790.219.551, folosit exclusiv în aplicaţia WhatsApp, pentru sesizarea neregulilor urgente. Sursa: bit.ly/36fZE4d

Join to newsletter.

Subscribe to our Digital Marketing
Monthly Newsletter. We never send spam.

Talk with us.

What’s next for your brand?
We’re here to help you achieve it.