Martie 2019: 5 noutăți din Social Media despre care ar trebui să știi
Primăvara aduce noi știri și insight-uri pentru digital, iar noi am selectat aici cele mai importante lucruri de care să ții cont în luna martie.
1. Bugetele dedicate digitalului depășesc publicitatea tradițională – cu peste 300 milioane de persoane și o penetrare a internetului de 85%, America este totodată și una dintre cele mai mari piețe în ceea ce privește consumul de publicitate online. Anul acesta estimările arată o creștere a consumului media în digital în detrimentul advertisingului tradițional. În clasament se află Google, Facebook & Amazon … citește mai multe aici
2. Pregătiți-vă pentru intrarea brandurilor în grupurile de Facebook – în ultimii 2 ani, grupurile de Facebook au luat amploare, creându-se adevărate comunități în jurul lor, în care userii se simt safe să share-uiască informații, să pună întrebări și se informeze despre produse. De acum, brandurile vor putea să publice conținut în cadrul grupurilor și vor putea crea conexiuni cu potențialii clienți. Află mai multe de aici
3. Platforma TikTok se deschide către advertiseri – disponibil în peste 150 de piețe și cu peste 500 milioane de useri activi lunar, Tiktok a strâns o comunitate activă și interesant de exploatat pentru branduri. TikTok testează video ads pentru piața din state, iar acestea vor fi notificate Sponsored și vor putea să redirecționeze audiențele direct în site-urile de business. Citește mai multe despre TikTok Native Ads aici
4. Facebook reunește într-un singur inbox mesajele din Instagram – pentru a ușura munca celor care se ocupă de community management, mesajele din Instagram se vor acumula în același inbox din Facebook. Momentan, opțiunea este disponibilă doar în US & Brazilia, dar așteptăm să fie disponibilă și în România. Poți afla mai multe de aici.
5. Facebook introduce optimizarea bugetelor la nivelul campaniei – începând cu luna septembrie, Facebook va automatiza bugetele de campanie ale companiilor. Pentru optimizare, Facebook va împărți bugetul existent în funcție de ad-urile care vor livra cel mai bine, iar advertiserii vor putea să seteze doar limitele de spending media per ad. Astfel, ad-urile de Facebook pot obține rezultate cât mai bune la costuri cât mai mici. Află mai multe de aici
Dacă ai întâlnit în ultima perioadă și alte știri pe care nu ar trebui să le ignorăm, scrie-ne pe Facebook. Și nu uita să te abonezi la newsletter-ul nostru!