Ianuarie 2023: Noutăți din Digital Marketing despre care ar trebui să știi
Pentru un început de an în forță, consumați știrile din Digital Marketing cu măsură. 😁
META
Avem un nou set de instrumente pentru monetizarea conținutului, care se concentrează în mod special pe donații;
Se observă un progres în Augmented și Virtual Reality, chiar notabil;
Introduc opțiunea de a rula reclame care vizează urmăritorii contului business de Instagram. N-ai spune că e ceva nou, dar este;
Adaugă fila „Articole” în profilul Facebook;
Pe WhatsApp sunt introduse avatarurile – dar sunt adăugate și câteva noi moduri în care poți folosi avatarul 3D pe Facebook și Instagram;
Facebook adaugă fila „Ready-Made” – o nouă modalitate prin care utilizatorii pot crea și distribui Reels pe platformă.
TIKTOK
Testează modul Full Screen pentru videoclipurile de pe platformă;
Lansează o nouă funcție care le permite utilizatorilor să vadă de ce le-a fost recomandat un anumit videoclip în feed-ul „For You”.
YOUTUBE
Adaugă un nou element în YouTube Studio, cu ajutorul căruia poți estima cât timp va dura procesarea clipurilor tale. De asemenea, adaugă un panel cu informații despre performanța canalului;
Adaugă „YouTube Emotes” – un set de imagini statice care pot fi adăugate în comentarii, noi instrumente de editare a clipurilor Shorts și dublarea audio automată în mai multe limbi;
Își actualizează regulile privind monetizarea conținutului și adaugă noi instrumente de analiză în app;
Anunță o serie de noutăți, printre care: instrumente pentru postări, o nouă modalitate de a afișa rezultatele videoclipurilor Shorts și un site cu informații pentru live-stream-uri.
Lansează „Notes”, o nouă modalitate prin care poți trimite prietenilor mesaje și emoji-uri. De asemenea, testează „Candid Stories” – o funcție asemănătoare cu app-ul BeReal;
Testează un nou set de etichete pentru mesajele private, prin care poți gestiona mai ușor DM-urile din partea clienților;
Publică un ghid privind tendințele culturale și sociale în rândul utilizatorilor generației Z;
Extinde funcția „Starea contului”, astfel încât vei putea verifica dacă conținutul tău este eligibil pentru a fi recomandat celor care nu te urmăresc
Vezi această postare pe Instagram
Lansează o pagină web, prin care sprijină utilizatorii care nu își pot accesa contul, fie că acesta a fost hack-uit sau pentru că au uitat parola;
Imaginea cu Lionel Messi ridicând trofeul Cupei Mondiale FIFA 2022 este cea mai apreciată postare de pe Instagram.
Vezi această postare pe Instagram
Își actualizează abonamentul prin care utilizatorii vor avea acces la caracteristici precum: cont verificat, opțiunea de a posta videoclipuri mai lungi și tweet-uri prioritizate în conversații;
Va crește limita de caractere per tweet de la 280 la 4.000;
Dezvoltă un proces prin care va restricționa accesul utilizatorilor la anumite elemente ale aplicației până când vor putea demonstra că sunt oameni. Sursa: bit.ly/3VWHNny
DIVERSE
LinkedIn anunță noi funcții pentru paginile business, precum o nouă modalitate de a segmenta audiența reclamelor și analize actualizate privind competiția;
Google testează funcția „Căutare în videoclip”, care îți va permite să găsești exact partea care te interesează dintr-un clip;
Google își actualizează funcția de Căutare, oferindu-ți subiecte similare plecând de la cuvintele cheie folosite;
Microsoft lansează Comunități pe Teams, o nouă experiență care le permite utilizatorilor să se reunească și să colaboreze;
Nu uita să te abonezi la newsletterul lunar și să ne dai follow pe Instagram, unde publicăm știrile săptămânale și multe alte informații prețioase.