Februarie 2022: Noutăți din Social Media despre care ar trebui să știi

Nici nu ai apucat să clipești bine, că luna ianuarie a și trecut. Dar nu oricum, ci încărcată de goodies pentru cei care activează în Digital Marketing sau doar sunt pasionați de acest vast domeniu. Haide să vedem despre ce este vorba:

1. Modificări în Ads Manager

Meta anunță modificări semnificative în listarea obiectivelor publicitare din Ads Manager. Modificările vor simplifica și eficientiza procesul de configurare al campaniilor, prin evidențierea celor mai practice opțiuni și instrumente. Sursa: bit.ly/3mXbBRH

2. Meta elimină videoclipurile de profil

Începând cu data de 7 februarie, Meta elimină videoclipurile de profil. Funcționalitatea, menită să aducă la viață profilurile utilizatorilor, îți permitea să încarci un boomerang de 7 secunde în profil – un mod distractiv și captivat de a ieși în evidență în platformă. Sursa: bit.ly/3safhRX

3. Meta dezvoltă un cod de etică pentru influencerii virtuali

@deeptomcruiseI want to see you climb this♬ original sound – Tom

Odată cu creșterea popularității avatarurilor digitale, platformelor online le-a revenit obligația de a stabili indicatori clari cu privire la ce e real și ce nu. Astfel, Meta a anunțat că dezvoltă un cod de etică pentru influencerii virtuali. Sursa: bit.ly/3tEnDng

4. Instagram testează noi funcționalități

Instagram testează 2 noi opțiuni de afișare a fluxului de postări – „cronologic” & „favorite”. Sursa: bit.ly/3fabmP9 De asemenea, platforma testează și o nouă opțiune care le-ar permite utilizatorilor să-și rearanjeze grila fotografiilor din profil, aranjând imaginile postate anterior în orice ordine la alegere. Sursa: bit.ly/3Ghr1bj

5. Noutăți pe TikTok


TikTok testează o nouă opțiune – „Repost”, prin care permite utilizatorilor să distribuie anumite clipuri către toți urmăritorii lor. Sursa: bit.ly/3ERi0nF

O altă noutate TikTok este opțiunea „LIVE intro”, care permite utilizatorilor să adauge o scurtă descriere text care va întâmpina spectatorii live-urilor. Sursa: bit.ly/3sX2Mv5

De asemenea, TikTok a examinat peste 2.800 de campanii de brand, pentru a obține o perspectivă asupra modului în care parteneriatele cu creatorii de conținut ajută la îmbunătățirea rezultatelor. Printre altele, aceste reclame au o rată de vizionare mai bună, însă poți găsi toate rezultatele raportului, aici: bit.ly/3nB2NkG

6. Noi funcționalități Meta

Meta adaugă câteva noi elemente în Creator Studio, inclusiv o opțiune de previzualizare a Poveștilor video și o nouă modalitate de a previzualiza conținutul postat în flux. Sursa: bit.ly/3faZaxg În plus, Facebook caută să ofere mai multă transparență cu privire la modul în care folosește datele utilizatorilor, printr-un nou instrument – „Centrul de confidențialitate”. Sursa: bit.ly/3fcozXz

7. Filtre noi în YouTube Studio

YouTube adaugă o nouă opțiune de analiză avansată în YouTube Studio, care îți permite să vizualizezi performanța videoclipurilor în funcție de subiectul principal al fiecăruia, oferind astfel mai mult context cu privire la performanță. Sursa: bit.ly/34PmXB1

8. YouTube adaugă un nou instrument pentru creatori

YouTube își dorește să ajute creatorii de conținut să obțină mai multe parteneriate cu brandurile, adăugând o nouă opțiune în tab-ul „BrandConnect” din YouTube Studio – acesta va oferi informații, care vor putea fi partajate, despre publicul canalului, statistici despre spectatori, abonați, durata medie de vizionare per clip și multe altele. Sursa: bit.ly/3tBmJb7

9. Bye, bye, LinkedIn Lite!

LinkedIn renunță la LinkedIn Lite, versiunea platformei de o dimensiune redusă, concepută pentru utilizatorii cu conectivitate restricționată și acces restrâns la date. Sursa: bit.ly/3IVSBf8

10. WhatsApp și importanța confidențialității

WhatsApp lansează o campanie care urmărește să evidențieze importanța confidențialității datelor, folosind un exemplu exagerat despre cum pot fi accesate mesajele tale necriptate. Sursa: https://bit.ly/3okA18p

Join to newsletter.

Subscribe to our Digital Marketing
Monthly Newsletter. We never send spam.

Talk with us.

What’s next for your brand?
We’re here to help you achieve it.