Februarie 2019. Noutăți din Social Media despre care ar trebui să știi.
Ca în fiecare început de an, ne uităm la anul ce tocmai s-a încheiat și ne îndreptăm, cu entuziasm către viitor. Se anunță schimbări în bine, noi idei și tendințe de urmat. Curioși să le aflați?
Care sunt cele mai populare platforme Social Media în 2019
În mediul digital actual, Facebook continuă să ocupe o cotă de piață de 85% din totalul rețelelor de socializare. Această statistică arată în mod clar capacitatea de retenție pe care o are rețeaua când vine vorba despre vechii utilizatori. Facebook este urmat îndeaproape de YouTube, preferat de peste 79% din utilizatorii de Social Media. Clasamentul se împarte apoi între Whatsapp, Instagram și Twitter, care dețin peste 60% din monopol asupra utilizatorilor…află mai multe detalii.
Instagram le permite brandurilor să distribuie postările pe mai multe conturi
Noua funcție le oferă utilizatorilor ce dețin mai multe profile posibilitatea de a posta conținutul pe conturile selectate în prealabil. „Opțiunea este gândită pentru a oferi o experiență mai bună persoanelor ce dețin mai multe conturi pe această rețea”, a declarat un purtător de cuvânt al brandului. Avantajul a fost sesizat în primul rând de marketer-ii care administrează mai multe conturi ale aceluiași brand și care au acum posibilitatea de a administra mult mai ușor conținutul…află mai multe detalii.
Unde vor cheltui marketer-ii banii în 2019
62% din oamenii de marketing își vor mări bugetele de Pay Per Click în anul 2019. Aceasta statistică, alături de multe altele, se regăsește într-un studiu publicat la finele lui 2018 de PPC Hero. Respondenții din agenții au afirmat că peste 60% din clienții lor au bugete de media mai mari decât în urmă cu 12 luni, în timp ce doar 3% au micșorat bugetele pentru acest segment. În topul cheltuielilor incluse în bugetele de media se numără ad-urile de tip text, Social Media și Display, urmate îndeaproape de Programatic, Remarketing și Native Ads…află mai multe detalii.
Facebook lansează Brand Safety Certification
Săptămâna trecută, rețeaua socială a anunțat lansarea noului program numit Brand Safety Certification, dedicat partenerilor din rețeaua de business. După aproape un an de dezbateri intense privind siguranța datelor utilizatorilor, politica de conținut și metricii disponibili în platformă, Facebook face deja primii pași pentru a se alinia cerințelor de siguranță. Până în acest moment, două branduri din rețeaua de parteneri au primit certificatul – Double Verify și OpenSlate. Inițiativa este menită să creeze un mediu digital sigur pentru utilizatorii din platformă…află mai multe detalii.
Trendul dominant din Digital în anul 2019
Reconstruirea încrederii. 2018 a fost marcat de numeroase crize care au erodat încrederea utilizatorilor în rețelele de socializare. Ca urmare, 60% din oameni și-au declarat neîncrederea în aceste rețetele. Anul 2019 va însemna, mai presus de orice, reconstruirea reputației pentru unele dintre cele mai populare companii media și orientarea către noi oportunități de a câștiga votul de încredere al publicului…află mai multe detalii.