Tehnologia schimbă modul în care comunicarea de marketing evoluează, iar procesul de învățare trebuie să țină pasul cu ritmul schimbărilor. Și tocmai pentru că training-urile ne ajută să dezvoltăm noi abilități, am selectat mai jos 8 cursuri gratuite de digital marketing pe care le poți urma. Ele acoperă mai multe tipuri de abilități: de la analiza campaniilor, automatizarea comunicării, SEO, pană la email marketing.
1. Google Analytics Academy
Modulul de curs a fost creat pentru noul Google Analytics. Este recomandat atât celor care sunt utilizatori începători, cât și celor care doresc să învețe noțiuni avansate de folosire a platformei Google Analytics pentru înțelegerea profundă a eforturilor de digital marketing.
2. SEO Training by Moz
Este adresat tuturor celor interesați să învețe cunoștințe de baza SEO – vei învăța cum să creezi și apoi sa urmărești implementarea strategiei SEO, cum poți conecta obiectivele de afaceri cu cele de SEO și digital marketing.
3. Facebook Blueprint
O colecție impresionantă de resurse gratuite din care poți învață cele mai bune practici pentru strategia de comunicare din Facebook și Instagram.
4. YouTube Academy
Poți învață totul despre platforma YouTube din perspectiva creatorilor de conținut, cum să extragi concluzii cu ajutorul YouTube Analytics, cum să creezi conținut pe acestă platforma și cum să-l optimizezi pentru obținerea celor mai bune rezultate.
5. Email Marketing for E-Commerce: Tips and Tools to Increase Sales
Află cum să îmbunătățeși rezutatele de email marketing folosind metode de automatizare, cum să optimizezi și să personalizezi comunicarea prin email cu consumatorii și clienții tăi.
6. Google Ads Academy
Te ajută să inveți cum să să utilizezi produsele de publicitate Google. Cursurile sunt organizate în lecții scurte care abordează subiecte ca programmatic ads și video ads.
7. Marketing Fundamentals: Who Is Your Customer?
Acesta este un curs pentru bazele marketing-ului, care te va ajuta să găsești consumatorii potriviți pentru brandul tău și de unde vei învăța cum să creezi o strategie de comunicare.
8. Social Media Analytics – curs gratuit pentru începatori
Este un curs pe care îl recomandăm celor care doresc să învețe principiile de bază ale analizei indicatorilor de social media. Dacă ești la început de drum în digital marketing și vrei să știi care sunt indicatorii, cum stabilești obiectivele, ce KPIs să urmărești și cum să automatizezi raportările, atunci poți urma acest curs.
Pentru a primi prin email cele mai noi informații care te pot ajuta să devii un om de marketing mai bun, abonează-te la newsletter-ul nostru.